farsta

Hej bloggen Rebecca här! Tänkte berätta vad vi har gjort idag. I Farsta kollade vi i affärer och jag hittade X antal kläder jag vill ha! Iaf. Elin köpte en present till mig. :) *Stolt* Och jag tror att jag vet vad jag ska få av Cassie. Gu, jag älskar att fylla år! :p Menmen, iaf. När vi kom hem så var jag och Elin helt slut. Asså det kändes verkligen som om mina ben bara skulle falla ihop när som helst! :o När vi hade gått av t-banan så gick vi hem till Elin och då skulle Cassie hem så alla sa hej då till henne. Sen så var vi hemma hos elin , och sen gick vi hem till mig , för jag skulle äta . När jag var klar så gick vi hem till emma , för hon skulle också äta . Efter det var vi ute och handlade godis och Xray , mums ! :D . Sen så gick vi hem till elin , och pratade lite . Sen gick jag och emma hem till henne och hämtade saker för emma ska sova hos mig inatt :) Men vi hörs
Kissandhugs rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0