Till er som inte vet hur jag är ( asso t.ex Beccies eller Elins besökare ) <3

DETTA MÅSTE DU TESTA MED:

KOPIERA TEXTEN,

SÄTTA IN EN BILD PÅ DIG SJÄLV

OCH SVARA PÅ FRÅGORNA.

VÅGAR DU VERKLIGEN SVARA ÄRLIGT?



Ditt namn? Cassandra ****** ************

Födelseår? 1996 :)

Hur Lång är du?  ungefär 155 cm

Spelar du något instrument?
Onej ! <3

Dina första tankar när du vaknar? va fan är klockan ? ^^p

Vart befinner du dig just nu? hallen :P

Biter du på naglarna? Ähm det händer ^^ $

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?  Gröna

Har du något husdjur?  Ja, hund ^^D

Är du singel?   Aa, sen ett bra ta sen ^^o

Vem är sötast ? ärligt talat så vet jag inte ( VISST ÄR JAG TRÅKIG !) ^^P

Vem vet mest om dig?  mamma , Beccie  

Vad vill du ha just nu? EN NY DATA ! ^^/<3

Ditt mål i livet?  Jag vene, tiieep finna lycka ?

Rädd för? Mörkret !

Hur gammal är den äldsta person du kysst? Jag vene ?

McDonalds eller Burgerking?  Donken ! ^^D ( sviker aldrig donken )

Sjunger du?  Haha, absolut !, eller inte , min röst är inte till för det .. 

Vad har du för skostorlek? 36 - 37 ^^)

Vill du gifta dig? KAnske någon dag .. ?

Kommer du överens med dina föräldrar?  som Emma sa beror på ^^/

Din hårfärg? Brun, hihi

Skor du hade på dig idag? mina vita skor som man bar stoppar in foten i :*

Vad sover du i? olika

Kläder du har på dig?  linne, tunika och shorts <33

Favoritårstid?  sommaren, ofc !<3 

Favoritmat och dryck? Nu är det tacos och vilken läsk som helst ^^D

Hur svarar du i telefonen hemma? Hallå eller hej det är Cassandra / Cassie

Hur svarar du i mobilen? Hallå ?

Sov du ensam inatt? Aha :/

Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov ^^P

Vad var det senaste någon sa till dig? Det är bra det du gör ( mamma )

Druckit idag? juice, läsk, vatten och ramlösa

Vad är det för väder hos dig nu? svalt och mörkt

Godaste glassmaken?   Peron ( njammy )

Drömmer du mardrömmar?  Haha, det händer :S<3

Favoritklädsel? shorts och ett slappt linne ^^)

Favoritgodis? allt :)

Hur många kuddar sover du med? 2 <3

Längtar du mest efter just nu? asso jag vene men tiieep min födelsedag ?<3 

Vad luktar det nu om du sniffar lite?  Godisdoft från badrummet vi har en spray som luktar så :D

Saknar du någon just nu? JA JÄTTE MYCKET JAG SKULLE KUNNA OFFRA ALLT FÖR ATT DEN HÄRA PERSONEN SKULLE KOMMA TILLBAKA !!! :'(

snus eller cigaretter?
  Men bläää , va fan jag är bara 12-13 så jag har inte provat och kommer aldrig börja ! *hoppas*

Vill du ha barn?  Nja kanske :/

Längtar du till din nästa födelsedag?
 Nej :P<3

Är du blyg? Aa, men jag vill inte det, haha, men allt jag svarar är mm eller ja eller något ( till fölk jag inte känner )

Tycker du att du har fin dialekt? Asso nej den är som alla andras allså inge speciel

Tycker du om fester? Haha, japp ^^D
 
Tycker folk du är snygg?  Jag brukar faktiskt inte gå runt och fråga <3

Har du använt någon hårprodukt idag?  Nepp :)

Vad har du för planer till helgen?   Inga planer alls, jag tar det som det kommer :)

 Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?  haha , 18 är väl bra ?

En bra film ? Kommer inte på någon nu ..

Vem får en kram? Mamma, Beccie , Elin och mer i sleckten :))<33

Vem får en puss?  Haha, det du :*

Sprit, cider, vin eller öl?  Jag dricker inte men har smakat cider och det är gott ^^D

Hund, råtta eller katt? hund !

Tycker du om din pappa?  Aa !<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0