Hela min dag tills nu ;)

Hej bloggen! Rebecca här! :) Just nu sitter jag hemma hos mamma och lyssnar på musik. Det är sådär. Iaf. Snart ska jag äta och sen packa eftersom att imorrn drar jag te farmor och vi kmr hem på söndag så att ni behövar inte vara oroliga. :) Jag kmr att blogga både här och på min egna blogg när jag kmr hem. Jag åker kl 7 på morgonen för att det tar 5 h att åka dit så att vi kmr vara framme tiieep 12. :O Jag kmr tieep sova i bilen om jag kan. Jag brukar inte kunna men jag tror att det kmr att gå ganska bra. Iaf, nog med i morrn. Idag så vaknade jag ca 1 fast jag hade satt alarmet på halv 12 men jag var så jävla trött så att jag somande om och vaknade 1. Direkt så satte jag på datan och kollade på bloggar och sen kollade på ett avsnitt av Paris Hiltons my new bff på tv3.se. Efter det bloggade jag i min egen blogg och valde kläder och gjorde ett video inlägg. När jag hade gjort det så packade jag ner lite kläder som jag skulle ha m mig te min mamma och åt frukost. Sen så skjutsade Irre hem mig te mamma. Och när jag kom så var jag bara hemma lite och så. Sen så kom mamma och lillasyster så då var jag tvungen att följa m Julia te plaskis och där var vi typ i tio min. För att jag ville hem. Jag tog me mig hunden dit så när hon hade gått upp ur vattnet så gick vi ut m hunden och sen så när vi kom hem så slängde jag in några smutsiga kläder i tvättmaskinen. Så nu sitter jag här vid datan och bloggar medans jag väntar. Jag ska snart äta och kolla in lite bloggar så får vi höras sen lr när jag kmr hem. Men jag tror nog att det blir senare.
Kissandhugs //Rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0