eliiiiinnnn ! :D

Hej bloggen var ett tag sen jag skrev här , men iallafall kan berätta vd jag har gjort idag .
Jag åkte och badade med matilda , hihi , super kul , som vanligt . Flummade heeeeelaaaaaaa
tiideeen , haha , ovanligt . Runt fyra-halvfem kom jag hem , då duschade jag , satt vid datorn , åt middag , och tittade på tv . Sen fick jag sms från rebecca , inte rebecca somockså äger bloggen . Och hon undrade om jag ville vara med henne och fatima , Så drog och träffade dom . Var ute till elva sen gick jag hem . Så då satte jag mig vid dator , gjorde popcorn . Och så har jag suttit vid datorn ett tag . Ska titta på tv snart . Menmen , ville bara säga att jag lever iallafall , höhö . Våran blogg går inte så bra . Ingen bloggar typ hät förutom rebecca , men vi sätter våra egna bloggar i första hand , såklart ;) . Jaja , vi hörs iallafall någon gång . Pussar&Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0