Cassie, yeah ! =*<3

Heeeej !,
har tagit lite ego bilder på mig ni får se dom någon dag, höhö.
NU har jag läst mina kompisars bloggar och nu ska jag gå över
till dom stora bloggarna och läsa lite.
Ursäkta att jag inte skriver så ofta, ärligt talat så tar jag min blogg i första hand
, hehe, sen om jag har ork tar jag våran, mohahah !.
Ni vet var jag finns så det är bara att kika in där, höhö.
Idag har jag varit m Emma J, Rebecca & Elin, det var jätte kul.
Tyvär kunde jag inte vara med Emma så länge :'(, hon skulle hem ganska tidigt.
Hihi, men som tur är att vi har hamnat i samma klass så jag kommer träffa henne
jätte ofta, yeah, mohahah !.
EMMA om du läser det hära så JAG ÄR INTE FRISK NÅGON STAN , haha.
Aja på på kinden ska dra nu lovar att skriva imorgon/idag ?,
whatever puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0